OnlineShop Tordo
Інформація
Пошук

Питання-Відповідь

FAQ:

Зареєстровані користувачі отримують додаткові привілеї у вигляді:

  • постійного кешбеку від 2 до 10% в залежності від суми всіх замовлень на сайті
  • оплати замовлень бонусними коштами
  • збереження в особистому кабінеті списку обраних товарів, а також історії всіх замовлень

Мінімальне замовлення відсутнє, можна придбати навіть один або кілька видів чаю чи кави з нашого каталогу. Звертаємо увагу, що замовлення до 200 грн відправляються тільки за передоплатою.

  1. Натиснути кнопку "У кошик" на картці товару, попередньо вказавши необхідну кількість. У кошику можна при бажанні зробити перерахунок кількості товару і потім перейти до завершального етапу - сторінці оформлення замовлення. Тут необхідно внести дані, необхідні для доставки - ПІБ, номер телефону, місто доставки, номер складу перевізника тощо, а також вказати спосіб доставки та оплати.
  2.     Для клієнтів, які не бажають реєструватися на сайті та отримувати привілеї магазину згідно програм лояльності, існує варіант швидкої покупки. Для цього потрібно в картці товару натиснути на блок "Купити в 1 клік". У формі достатньо вказати своє ім'я та номер телефону, всі інші необхідні дані запросить наш менеджер у месенджері Viber або Telegram.
  3.     Зробити замовлення по телефону. Подзвоніть нам на будь-який з номерів в шапці сайту і менеджер прийме заявку.
  4.     Надіслати список товарів у Viber.

Продукція, що відправляється Новою Поштою або Укрпоштою, пакується у щільну картонну коробку. Якщо в замовленні присутні тендітні аксесуари (чайники, кружки, піали і т.п.), вони захищаються додатково.

Якщо оплата не надійшла на наш розрахунковий рахунок протягом 2 робочих днів з моменту створення замовлення, то така заявка вважається відміненою. Якщо не встигаєте внести оплату в зазначений термін, прохання повідомити про це менеджерам, вони подовжать час бронювання.

Як правило, клієнтам з Києва та інших великих міст замовлення доставляються наступного робочого дня. Ці терміни є актуальними за умови наявності позицій в необхідній кількості на нашому складі, в іншому випадку доставка здійснюється на наступний день після отримання нами відсутніх товарів.

Дізнатися про статус замовлення ви можете в особистому кабінеті користувача на сайті. Увійдіть під своїм обліковим записом, використавши свій номер email і пароль. Клікнувши на ім'я свого облікового запису в правому верхньому куті, ви опинитеся в особистому кабінеті користувача. Знайдіть розділ «Замовлення» -> «Історія замовлень». Справа у кожного замовлення стоїть значок з описом статусу.

  • Новий - замовлення ще не оброблений.
  • В обробці - замовлення отримано колл-центром, але до клієнта не вийшло додзвонитися.
  • Комплектація - відбувається фасування та збирання на складі Tordo.
  • Проблема - замовлений товар відсутній на складі, але до клієнта не вийшло додзвонитися і узгодити заміну або скасування.
  • Очікування - клієнтом замовлено товар, якого в даний момент немає в наявності, але очікується надходження.
  • Відвантажений - замовлення покинув склад Tordo і переданий в службу доставки.
  • Доставлений - замовлення отримано покупцем.
  • Повернення - замовлення не забраний вчасно в поштовому відділенні або пункті самовивозу (терміни зберігання: в пункті видачі кур'єрської служби - 7 днів); або відбулася відмова при отриманні кур'єром. Замовлення відправлений на склад Tordo.
  • Прийнято на склад - замовлення-повернення знаходиться на складі Tordo.


Якщо вищевказана інформація Вам не допомогла - зателефонуйте по одному з номерів в шапці сайту. Будьте готові продиктувати оператору номер свого замовлення.

Якщо клієнт протягом 7 днів не з'явиться на відділення пошти за своєю посилкою, магазину доведеться оплачувати доставку в обидві сторони. Оскільки це вагомий удар по гаманцю, ми зобов'язані будемо попередити наших колег, додавши дані цього клієнта в загальнодоступну базу неблагонадійних покупців України (BlackBox).

Надалі замовлення цього клієнта інтернет-магазини зможуть відправити тільки за умови передоплати. Будь ласка, добре подумайте, чи потрібен вам товар до того, як ми його відправимо!

Так, оплата на розрахунковий рахунок можлива, але ми не є платниками ПДВ.

Відгуки покупців